Ons team
Iris Jansen
Eigenaar
Ik ben Iris Jansen, eigenaar van Zusterz.
Nadat ik een aantal jaar als verpleegkundige heb gewerkt zowel bij de GGD JGZ als thuiszorg, ben ik gestart als zzp’er in de zorg. Hierdoor heb ik alle ins en outs van het ondernemerschap leren kennen en maakte ik kennis met diverse bemiddelingsbureaus. In deze periode liep ik tegen een aantal zaken aan die beter konden en ben ik in 2012 samen met een compagnon Zusterz begonnen.
Wij vinden het belangrijk dat een opdrachtgever de zzp’er leert kennen, dat collega’s en cliënten tijdelijk dezelfde zorgverlener zien waardoor de kwaliteit van zorg gewaarborgd blijft.
Mijn compagnon is inmiddels met pensioen en zijn vanaf toen met een fijn kantoorteam het bedrijf gaan continueren en ook gaan uitbreiden in het aantal opdrachtgevers en zzp’ers.
Buiten Zusterz ben ik in heel Nederland wandelend of fietsend te vinden maar kan ook genieten van Netflix met twee katten op schoot.
Annette Merks
Planning & Communicatie
Ik ben Annette Merks en werk sinds begin 2020 als kantoorzuster bij Zusterz.
Lang geleden ben ik als directie secretaresse begonnen bij een Scheepvaartkantoor in Rotterdam. Na wat omzwervingen inclusief een aantal maanden in een skiresort in Zwitserland gewerkt te hebben als secretaresse/receptioniste, heb ik diverse functies bekleed zoals werken bij de Douane (passagierscontrole maar ook roosters maken voor de mensen op de werkvloer), secretaresse, administratief medewerker, communicatiemedewerker en assistent van een functioneel neuroloog. Kortom ik ben van alle markten thuis.
Nu ben ik 32 uur in de week werkzaam bij het kantoorteam Zusterz. Mijn werkdagen zijn maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag. Een team waarbij wij elkaar allemaal aanvullen en klaar staan voor elkaar. Binnen Zusterz ben ik verantwoordelijk voor de planning, urenregistratie/facturatie, social media, alles wat er nog meer bij komt kijken en om het weekend en op maandag en dinsdag tref je mij tijdens de bereikbaarheidsdienst.
Er is geen dag dat ik met tegenzin naar mijn werk ga.
Ik woon in Sassenheim met mijn twee kinderen. Als ik niet aan het werk ben, dan ben ik vaak buiten te vinden. Wandelen met de (oppas)honden, rommelen in de tuin, lunchen met mijn vrienden en vriendinnen aan het strand en in de winter sta ik graag op de ski’s.
Tot snel aan de telefoon, op de whatsapp of mail!
Corina van Diest
planning & communicatie
Ik ben Corina van Diest en vanaf 1 maart 2023 ben ik weer terug bij Zusterz.
In het verleden heb ik de opleiding tot agogisch medewerker gedaan en een aantal jaar in de kinderopvang en de gehandicaptenzorg gewerkt als persoonlijk begeleider.
15 jaar geleden ben ik overgestapt naar de administratieve kant van de zorg. Zo heb ik in diverse administratieve functies gewerkt in o.a. het Bronovo ziekenhuis op de poli chirurgie, sportgeneeskunde en orthopedie. Door een knieblessure kwam ik bij de fysiotherapeut terecht en van patiënt werd ik daar collega. In 2019 was het tijd voor verandering en ben ik bij Zusterz begonnen.
In september 2021 kreeg ik de kans de opleiding tot verpleegkundige te volgen. Met de opleiding ben ik inmiddels gestopt omdat het onregelmatige werken niet bij mij en mijn thuissituatie past.
Wat is het fijn om dan terug te kunnen naar een vertrouwde werkplek met leuke collega’s en een leuke groep zzp-ers. De ervaring die ik tijdens mijn opleiding heb opgedaan kan ik zeker gebruiken in mijn contact met de zzp-ers en de opdrachtgevers.
Binnen Zusterz ben ik verantwoordelijk voor de planning, administratie, sociale media, organiseren van bijeenkomsten/cursussen en alles wat er nog meer bij komt kijken. Mijn werkdagen zijn dins-, woens- en donderdag. En eens in de 5/6 weken kun je mij treffen tijdens een bereikbaarheidsdienst.
Ik woon in Warmond met mijn man en zoon. Ik vind het belangrijk om maatschappelijk betrokken te zijn en ben ik wedstrijdsecretaris bij mijn zoon op zijn sport club. Tot en met 2023 organiseerde ik jaarlijks het wandel- en loopevenement “Lopen Tegen Kanker”.
In mijn privéleven houd ik er van om te sporten, o.a. fitness, judo, tennis en wandelen. Een mooie reis maken, of gewoon genieten in de tuin met een kopje thee, daar word ik ook erg blij van. “De kleine momenten in het leven maken het leven groots”.
Tot ziens bij Zusterz!
Tanja de Waal
Administratie & intake
Ik ben Tanja de Waal en sinds december 2023 bij Zusterz.
Lang geleden ben ik begonnen als ziekenverzorgende (tegenwoordig 3IG), heb in meerdere instellingen gewerkt alvorens ik de overstap maakte naar de wijkzorg. Ik heb al die jaren met veel plezier gewerkt maar nu de stap genomen om iets anders te gaan doen, niet meer aan het bed maar toch nog verbonden met de zorg.
Ik ben heel blij met deze nieuwe uitdaging, heb nog veel te leren maar heb gelukkig fijne collega’s om mij heen die mij helpen om een echte allround kantoorZuster te worden. Mijn werkdag is maandag bij Zusterz en de overige dagen werk ik als Verzorgende IG intramuraal in de regio. Eens in de 5/6 weken kun je mij aan de telefoon krijgen tijdens een bereikbaarheidsdienst.
Ik woon in Lisse met mijn man en drie kinderen. Verder ben ik dol op koken, vooral nieuwe recepten proberen die de kinderen dan mogen beoordelen.
Op mijn vrije dagen spreek ik graag af om met vrienden te wandelen, lunchen of een combinatie van beide. Ik ben vrijwilliger bij de scouting, je kan me dus zomaar in het Keukenhofbos vinden, verkleed als Jonkvrouw in een postenspel of broodjes bakkend boven een kampvuur. Zo af en toe pak ik de koffers voor een stedentripje. Mocht er dan nog tijd over zijn, bestaat er ook nog zoiets als huishouden.