ZO MAKKELIJK IS 'T!

Zusterz

Zusterz heeft sinds 2012 ervaring in het bemiddelen tussen zorginstelling en zzp'ers.

Zorgverleners

Zusterz levert al sinds 2012 zorgverleners op de niveau's 2, 2+, 3IG en 4.

Continuïteit

Zusterz biedt continuïteit door zoveel mogelijk dezelfde zzp'ers in te zetten. Inzet voor langere periodes, een korte periode of adhoc.

Bereikbaarheid

Zusterz is 24/7 bereikbaar waardoor wij ook in de weekenden uw rooster compleet kunnen krijgen.

Administratie

Zusterz regelt de administratieve zaken zoals het maken van een overeenkomst, het opvragen en checken van de juiste documenten en 1x per maand de facturatie.

Tarieven

Zusterz heeft lagere tarieven voor zzp'ers die drie maanden of langer aaneengesloten worden ingezet. Zusterz levert duidelijke statistieken aan waardoor de financiële situatie inzichtelijk is.

Wilt u een Zuster of een Broeder als zzp’er in de zorg? Wij brengen u graag in contact!

 
Rechtstreeks zaken doen
Met een enthousiaste en bedreven zzp’er in de zorg? Wij hebben altijd de juiste zorgprofessionals beschikbaar. Of het nu gaat om een structureel tekort aan capaciteit of bieden van vervanging voor bijvoorbeeld zwangerschapsverlof, ziekte van personeel of onverwachte piekdrukte voor een langere periode, een last-minute dienst of om uw maandelijkse rooster in orde te maken. Wij zijn de juiste partner op het gebied van zorgbemiddeling voor de niveau’s 2, 2+, 3 en 4!

Marktconforme tarieven
We hebben onze processen zo efficiënt mogelijk ingericht. Hierdoor kunnen we de kosten voor u zo laag mogelijk houden!

Uw opdrachten worden door Zusterz meerdere keren per dag uitgezet bij onze aangesloten zzp-ers in de zorg.

Bel voor meer informatie

Werken met Zusterz

  • Marktconforme tarieven door efficiënt ingerichte processen
  • 24/7 bereikbaar via de whatsapp
  • De juiste match
  • Grote en flexibele inzet van onze zzp’ers


Goed gekwalificeerde zzp’ers

  • Zorgvuldige screening van iedere aanmelding van uw zzp’ers
  • Bevoegd, bekwaam, VOG en verzekeringen
  • Controle diploma’s, ID en een modelovereenkomst
  • Persoonlijk gesprek over werkervaring, ambitie en vakkennis

Facturatie

  • Overzichtelijke urenregistratie en na goedkeuring via het systeem een drie partijen facturatie plaatsvindt
  • Bij wettelijke controle altijd up-to-date gegevens
  • Slimme tijdbesparing voor uw medewerkers